VOP
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
REKLAMAČNÍ ŘÁD | UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Všeobecné obchodní podmínky provozovny ANN.BROWS
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy, práva a povinnosti mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti poskytování služby – KOSMETICKÉ a prodej dekorativní kosmetiky zákazníků, prodej darkovych poukazu mezi provozovatelem – Anna Seleja , (dále jen "poskytovatel") a druhými osobami (dále jen "kupujícími"). Prodávající je provozovatelem kosmetického salonu.
Provozovatel poskytuje služby péče o tělo,prodej dekorativní kosmetiky , prodej darkovych poukazu na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Všeobecné obchodní podmínky se vztahují pouze na salon ANN.BROWS
Kontaktní údaje prodávajícího:
•Tel. : +420775152576(Po - Pá 08:00 - 17:00)
•E-mail: annbrows1@gmail.com
•Adresa provozovny: Brodská 1836/8 , Žďár nad Sázavou 59101
I. Základní ustanovení
Tyto VOP tvoří nedílnou součást uzavřené ústní smlouvy o poskytnutí služby,prodej zboží. Kupující prohlašuje, že se před poskytnutím kosmetické služby seznámil s jejím obsahem, cenou a souhlasí s ní a dále se seznámil a souhlasí s VOP.
Prodávající – poskytovatel služby ANN.BROWS IČO: 22123351, se sídlem Brodská 1836/8 Žd´ár nad Sázavou 59101 , fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona zapsaná v obchodním rejstříku dne 03.10.2024 je fyzickou osobou – podnikatelem, zabývající se poskytováním kosmetických služeb a prodejcem dekorativní kosmetiky zákazníků.
Prodávající – poskytující je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní podnikatelské činnosti, je to podnikatel, který přímo dodává – poskytuje kosmetické služby , prodej dekorativní kosmetiky a poukazu. Poštovní adresa prodávajícího pro doručování je: Brodská 1836/8 Žd´ár nad Sázavou . Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Kontrolním orgánem prodávajícího je příslušný živnostenský úřad, Česká obchodní inspekce a jiné státní dozorující orgány.
Kupující – příjemce služby, zboží. Kupující je spotřebitel – příjemce poskytnuté kosmetické služby, zboží, který při uzavírání a plnění smlouvy o poskytnutí kosmetické služby, zboží nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje – užívá služby, zboží za jiným účelem než pro podnikání s těmito službami. Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu své osobní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, a to jméno, příjmení, email a kontaktní telefon. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím – spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku 89/2012, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími , Zákonem na ochranu spotřebitele 634/1992, aj. Smlouva o uskutečnění kosmetické služby.
Po oznámení objednávky kupujícím (ústně telefonicky či osobně, emailem, přes sociální sítě ) je obdržení a přijetí objednávky potvrzeno prodávajícím sdělením data a času uskutečnění kosmetické služby.
Sdělená objednávka kupujícího je považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, pokud obsahuje všechny náležitosti vyžadované objednávkou. Kupující je povinen uvést pravdivé a správné údaje ohledně kontraindikací. Samotná kupní smlouva je uzavřena ústně, písemně momentem závazného souhlasu prodávajícího s kupujícím s tímto jeho návrhem (závazné potvrzení data, času a obsahu objednávky kosmetického ošetření ze strany prodávajícího, absence kontraindikací); tímto vzniká ústní kupní smlouva.
Kupující se zavazuje odebrat závazně objednanou kosmetickou službu , zboží a zaplatit cenu dle platného ceníku jež je volně k dispozici na webových stránkách a nebo byla sdělena telefonicky a nebo osobně v salonu.Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně- po vykonané službě, telefonicky, emailem) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Znění všeobecných obchodních podmínek může salon měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních podmínek.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
Prodávající – poskytovatel služby, je povinen v souladu s objednávkou provést kosmetickou službu ve smluveném čase, rozsahu a ceně. Smlouva je uzavírána ústně v českém jazyce a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou patrné z procesu objednávání kosmetické služby. Obě strany mají možnost před vlastním uskutečněním objednávky tuto zvážit, případně ji opravit či odvolat.
II. Otevírací doba
Provozní doba ANN.BROWS je stanovena na webových stránkách a na dveřích provozovny (NĚKDY JE PROVOZNÍ DOBA UPRAVENA A VEŠKERÉ INFORMACE JSOU VŽDY AKTULNÍ NA WEBU NEBO NA SOCIÁLNÍCH STRÁNKÁCH) nebo na provozovně.
III. Cena za služby,zboží.
Všechny ceny jsou aktuální, platné.
Aktuální ceník je k dispozici na provozovně nebo webových stránkách. Při telefonické objednávce je cena kosmetické služby , zboží sdělena v souladu s ceníkem na provozovně. Kupující dostane kosmetickou službu, zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Ceny je poskytovatel služby, zboží , oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a to aktualizací ceníku.
Poskytovatel služeb, zboží není plátce DPH.
Doklad / faktura za provedené služby je vystaven na přání zákazníka.
IV. Objednávání
Objednávat služby je možno následujícími způsoby:
1 . Přes sociální sítě Instagram @ann.brows1
2 . Tel.č.: +420775152576
(Po-Pá 08:00-17:00)
3. E-mail- annbrows1@gmail.com
Kupující při objednávce kosmetické služby sdělí svoje jméno, příjmení a telefon, datum a čas kdy má zájem kosmetickou službu koupit – přijmout. Po oznámení objednávky kupujícím (ústně telefonicky či osobně nebo sociálních sítí) je obdržení a přijetí objednávky potvrzeno prodávajícím sdělením – potvrzením data, času uskutečnění kosmetické služby. Sdělená objednávka kupujícím je považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, pokud obsahuje všechny náležitosti vyžadované objednávkou.
Kupující je povinen uvést pravdivé a správné údaje ohledně kontraindikací. Samotná kupní smlouva je uzavřena ústně nebo písemně momentem závazného souhlasu prodávajícího s kupujícím s tímto jeho návrhem (závazné potvrzení data ,času, obsahu objednávky kosmetické služby ze strany prodávajícího, absence kontraindikací); tímto vzniká ústní kupní smlouva.
Místem dodání – poskytnutí kosmetické služby je adresa provozovny - Brodská 1836/8 Žd´ár nad Sázavou 59101.
Na terminy prosím objednávejte se předem!!!
V.Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoliv sankcí, pokud zruší objednávku více jak 24 hodin před začátkem domluveného termínu kosmetické služby. Tuto skutečnost je kupující povinen prodávajícímu oznámit telefonicky, nebo pomoci správy na Instagram @ann.brows1 před dohodnutým termínem kosmetické služby nebo osobně. V případě nedodržení 24 hodinového předstihu, se kupující zavazuje uhradit 100% storno poplatek při dalším objednávání. Prodávající má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na místě prokáže zjevná kontraindikace znemožňující provedení kosmetické služby, jež byla při objednávce zamlčena. V případě nepravdivě uvedených informací kupujícím o existenci kontraindikací (pohledem nezjistitelných) a prodávající kosmetickou službu provede, nese zodpovědnost za negativní následky kupující.
Náhradní termín
Náhradní termín - přeobjednán z obou stranných důvodů - kdy buď termín ruší klientka/ klient / obsluha ANN.BROWS je klientce, klientovi nabídnut v pravidelném časovém intervalu objednání.
Nedostavíte-li se opakovaně na objednanou službu bez omluvy minimálně 24 hodin předem, vyhrazuji si právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na další službu neobjednat!!!
Předčasný příchod
K čekání jsou v provozovně určeny prostory čekárny, avšak Vás prosím nepřicházejte na ošetření dříve než 5 minut před plánovaným ošetřením. Prosím Vás o ohleduplnost, pokud probíhá péče o jiné klientky , vyčkejte meho příchodu .Pokud je zamčeno,je před Vámi klient/ka/ a věnuji se ji.Nezvoňte do zvonku několikrát. Velice děkuji za Vaši ohleduplnost.
Pozdní příchod
Příchod na kosmetické služby s zpožděním vice nez 15 min. bez předchozího upozornění budu považovát za zrušení termínu!!!
Dárkové poukazy
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, popřípadě se nepřeobjedná nejpozději 24h před termínem, nebo 24h před koncem platnosti dárkového poukazu, popřípadě bude opoždění delší než 15 minut, poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat na služby na poukaze uvedené. Dárkový poukaz lze plně vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti - 12 měsíců od zakoupení .Datum zakoupení je vyznačeno v databaze na provozovne ANN.BROWS taky v databaze je uvedeno DEN MĚSÍC ROK A ČÍSLO POUKAZU. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu 12 měsíců od zakoupení poukazu.Poukaz se nesměňuje a pokud není na poukaze uvedeno,nenahrazuje se služba za produkty/ přípravky. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Na služby hrazené dárkovým poukazem je nezbytné se objednat minimálně 30 dní předem vypršením splatnosti, jinak nejsem schopna garantovat termín do konce platnosti poukazu,obzvláště v předvánočním a letním, prázdninovém čase.Termín Vám pochopitelně najdu před blížícím se koncem platnosti - s ohledem na volnou kapacitu ve salonu ( jen je nutné se objednat nejpozději v den konce platnosti).V případě čerpání poukazu ,kdy se klient již dostavil a čerpá vyšší částku a nastanou komplikace ,je nutné nás informovat ,nejpozději 24h před domluveným termínem- jinak se řídím stejnými podmínkami .
U vyšších částek se objednávejte s předstihem dle částky a zvolených služeb.Poukazy na kosmetické služby ,nelze měnit za jine produkty .
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost,ani za produkty,či jinou službu. Dárkový poukaz je nezbytné přinést na ošetření.
Odmítnutí služby
Když zákazník přijde o 15 minut později bez upozorneni o spoždení.
Služba může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny- probrány u každého služby
b) zákazník se dostavív podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví se zdravotními problémy
d) zákazník se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednání nebo služby vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb nebo obtěžuje svými projevy chování ostatní zákazníky salonu ,popřípadě jeho doprovod zákazníka.
f) u zákazníka se v minulosti potvrdila alergická reakce související s použitím materiálů, které se při poskytování služby běžně používají. Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
Osobní věci a cennosti
Osobní věci(telefon,kabelku) může si zákazník vzít s sebou do pracovni mistností kde je poskytována služba, za případné ztráty věcí zákazníka před, během a po péči za věci odložené v prostoru čekárny nebo recepce salon neručí.
Prodej produktů
Produkty , zboži lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.
VI. Platební podmínky
Kupní cenu za kosmetické a služby , zboží lze zaplatit těmito způsoby:
a) platba v hotovosti v Kč po provedení kosmetické služby
b)QR platba přes online bankovnictví
ZOS, je prodávající povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění , spolu s údaji o tom, kde lze rekl. uplatnit. Dle § 19 zák. č. 634/1992 Sb. ZOS, je prodávající povinen přijmout reklamaci v provozovně poskytovaných služeb, zboží případně i v sídle podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení rekl. spotřebitel požaduje; potvrzení o datu a způsobu vyřízení rekl., včetně potvrzení o provedení opravy a obě jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí rekl. V provozovně je po celou provozní dobu přítomen pracovník vyřizující reklamace. Prodávající rozhodne o rekl. ihned, ve složitých případech do tří prac. dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Rekl. včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění rekl. pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
VIII . Reklamace
Řeší spotřebitel na místě s prodávajícím v provozovně:
ANN.BROWS Brodska 1836/8 Žd´ár nad Sázavou , ihned nebo v co nejkratší době po zjištění závady.
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
Reklamační protokol/ formulář k dispozici je ve salonu.
IX. Řešení spotřebitelských sporů
Inf. pov. prodávajícího o mimosoudním řešení spotř. sporů: Dle § 14 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb.
O ochraně spotřebitele: "prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotř. sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách". V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, zboží který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
X. Závěrečná ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 13.01.2025 a tvoří nedílnou součást uzavřené ústní smlouvy, písemné smlouvy o poskytnutí služby. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
1.1 Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
2.ZÁKONNÝ DŮVOD A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
2.1 Účelem zpracování osobních údajů je:
• vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a poskytovatelem služeb ; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
• zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
3. DOBA UCHOVÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
3.1 Poskytovatel služeb uchovává osobní údaje :
• po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
• po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let.
3.2 Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
4. PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ
4.1Příjemci osobních údajů jsou osoby:
• podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
• zajišťující marketingové služby
• zajišťující účetnictví.
4.2 Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
5. VAŠE PRÁVA
5.1 Za podmínek máte:
• právo na přístup ke svým osobním údajům
• právo opravu osobních údajů ,popřípadě omezení zpracování
• právo na výmaz osobních údajů
• právo vznést námitku proti zpracování
• právo na přenositelnost údajů
• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email poskytovateli služeb.
5.2 Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
6. PODMÍNKY ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
6.1Poskytovateli služeb prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
6.2Přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména antivirový software, zabezpečení hesly.
6.3 Prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1 Odesláním objednávky služby , zboží potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
7.2 S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetových nebo webových stránek . Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
7.3 Poskytovatel služeb je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.
7.4 Protokol reklamace služby , zboží je osobne nebo online , e-mailem poskytnuty kupujícímu.
Storno podmínky
Obchodní podmínky jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a specifikují práva a povinnosti prodávajícího. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Výklad pojmů
Prodávající – je osoba, která v rámci své podnikatelské činnosti prodává zboží nebo služby přímo nebo prostřednictvím jiné osoby.
Kupující – Je osoba, která nakupuje předmětné zboží , služby za účelem dalšího prodeje a podnikání. Vztah mezi prodejcem a kupujícím se řídí obchodním zákoníkem.
Spotřebitel – Je právnická nebo fyzická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výroky nebo službami.
Kupní smlouva – je smlouva mezi prodejcem a spotřebitelem. Kupní smlouvu je možné uzavřít na dálku – (objednávkou,e-mailem, telefonicky apod.) – bez přítomnosti obou smluvních stran. Z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.
Objednávka
Objednávku je možné provést formulářem, přes sociální sítě, telefonicky, e-mailem nebo osobně. Přijetí objednávky prodávajícím je potvrzeno spravou , e - mailem.
Účtenka popř. potvrzení o složení zálohy na zboží slouží také jako záruční list a doporučujeme pečlivé uschování. Účtenku za služby, zboží poskytujeme na přání klienta.
Prodávající je oprávněn odmítnout objednávku, kterou kupující opakovaně závazně objedná a poté nepřevezme a nezaplatí.
Realizace nadstandardních úkonů
Je-li předmětem objednávky realizace úkonů, které prodávající označí za nadstandardní, jako např. barvení, zesvětlování, trvalá….má prodávající právo na vyžádání nevratné zálohy ve výši 500 Kč. Po přijetí zálohy prodávajícím bude kupujícímu vystaveno potvrzení o složení zálohy na službu.
Konzultace
Konzultace k nabízenému zboží a službám je poskytována bezplatně dle časových možností prodávajícího.
Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 13.01.2025
Zpracoval: Anna Seleja (provozovatelká salonu)
Dne : 13.01.2025